⭐️ ثبت یا پیگیری تعویضی سفارشات مشتری

💥 قوانین گارانتی کالا


✅شرايط استفاده از گارانتی

▪️مشتری باید در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را در همین صفحه ثبت نماید.
▪️درخواست مشتری در صورتی پذیرفته می‌شودکه محصولات در وضعیت اولیه وکاملا نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر متعلقات جدا نشده باشد.
▪️درخصوص محصولات چرمی(کیف و کفش و..) اگر هنگام تست کردن تاشدگی و خط خوردگی ایجاد شود فروشگاه از دریافت محصول معذور است. همچنین پوشیدن و تست کفش، باید روی سطح تمیز اتفاق بیافتد و در صورتی که زیره کفش تمیز نباشد و یا دارای خط خوردگی ، تاشدگی و بوی غیر طبیعی باشد، قابلیت مرجوع شدن ندارد .
▪️فروشگاه از بازپس گرفتن کالاهایی که منع بهداشتی دارند(ژل، گن ، لباس زیر و...) معذور می باشد.
▪️کالا می بایست با جعبه اصلی خود ،فاکتور، اتيکت ، و به طور کل مشابه حالت اولیه برگشت شود.
▪️توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار می باشد.
▪️برای استفاده از سرویس ضمانت ، دقت فرمایید که کالا مطابق با شرایط ذکر شده باشد. تمام کالاها (به خصوص کالاهای الکترونیکی و آسیب پذیر) به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و فاکتور آن به صورت کامل به همراه بسته ارسال گردد. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

✅مراحل ثبت گارانتی

▪️جهت اقدام برای گارانتی کالا(حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا،) فرم درخواست در این صفحه را تکمیل نمایید.درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد امد.
▪️دقت فرمایید استفاده از گارانتی تنها از طریق ثبت در همین صفحه امکان پذیر می باشد و امکان رسیدگی به کالاهایی که بدون ثبت درخواست، مرجوع گردد ، وجود نخواهد داشت.
همچنین پیگیری های بعد از ثبت نیز از طریق همین صفحه امکان پذیر است;